les punchlines de série B à $2Orlov a écrit : ↑jeu. avr. 23, 2026 8:26 am Hung Cao, le nouveau sous secrétaire à la Marine est probablement un type très second degré :
“When you’re using a drag queen to recruit for the Navy, that’s not the people we want,” Cao said from the debate stage. “What we need is alpha males and alpha females who are going to rip out their own guts, eat them and ask for seconds. Those are the young men and women that are going to win wars.”
Je pense que lui aussi aurait gagné la guerre du Vietnam ... Deux fois.
Chuck Norris est parti mais son esprit demeure.
[Politique US] COPS, c'était pas un mode d'emploi !
- fafnir
- Dieu d'après le panthéon
Re: [Politique US] COPS, c'était pas un mode d'emploi !
- Kyorou
- Dieu de l'Executor Z
Re: [Politique US] COPS, c'était pas un mode d'emploi !
Orlov a écrit : ↑jeu. avr. 23, 2026 8:26 am Hung Cao, le nouveau sous secrétaire à la Marine est probablement un type très second degré :
“When you’re using a drag queen to recruit for the Navy, that’s not the people we want,” Cao said from the debate stage. “What we need is alpha males and alpha females who are going to rip out their own guts, eat them and ask for seconds. Those are the young men and women that are going to win wars.”
Je pense que lui aussi aurait gagné la guerre du Vietnam ... Deux fois.
Chuck Norris est parti mais son esprit demeure.
Je pense qu'il essayait d'invoquer l'esprit du général Patton, en fait.
Do not bite the hand that feeds you. Grab it first. Take the keys. Set yourself free. Then bite the hand… and run.